Thursday, July 11, 2013

Farklı Tasarım Kolye - Küpe Takım - Different Design Necklace Earring Set

Sabah çektiğim resimler arasında bugün 3 farklı tasasarımı paylaşmak istiyorum. Aslında merak ediyorum sizler bunları gördüğünüzde ne hissediyorsunuz?

Today I would like to share the pictures of  3 new designs. Actually I am curious on how you feel when you see them?


Bunlardan ilki "Hayat Ağacı"
The first one "Life of Tree"




Biliyorum farklı versiyonları mevcut ancak "Hayat Ağacı" bana gücü ve güveni temsil etmiştir.
I know that there are many different designs but " Life of Tree" means for me power and confidence.

Şimdi ikinci "Aşk"
Now the second one " The Love"








Aşkın temsili genelde kırmızı kalp olabilir birçoğumuz için ancak iki sevgilinin bir şemsiye altındaki görüntüsü bana daha çok Aşkı anlatmaktadır. Sadece iyi ve güzel günlerde değil fırtına ve yağmurda da bir arada olabilmektir..
Maybe Red Heart shape does more represent "The Love" but lovers under the an umbrella does mean more for me. To be in stormy and rainy days....


Ve sonuncu "Aile"
And the last one "Family"









Burada da yine ailenin birliğini ve gücünü temsil ettiğini düşünüyorum. Tek başına güçlü olduğumuzu düşünsek de sevdiklerimizin bizlere verdiği güç bizleri daha güçlü yaptığı kesin.

Here I am feeling the power of Family and the power of the people we love and love us. For sure the power of love of others does make us much stronger.

Peki bu takılar sizlere ne hissettirdi? Benimle paylşmk ister misiniz?
And what do you feel when you see this picture ? Would you like to share with me?

Ve bunlara sahip olmak isterseniz bernabaloglu@yahoo.com 'dan bana ulaşabileceğinizi hatırlatmak isterim
And if you want to get one of them pls contact ; bernabaloglu@yahoo.com

No comments:

Post a Comment